Felicitare Shabby Chic

De ceva timp urmaresc pe Pinterest felicitari in stil vintage si shabby chic cu speranta ca intr-o zi voi fi in stare sa fac una ๐Ÿ™‚ … Azi noapte nu am avut somn asa ca “mi-am luat inima in dinti” si am inceput sa lucrez la ceea ย ce speram ca va fi o felicitare shabby chic… Eu zic ca mi-a iesit ๐Ÿ˜€ … Sper sa va placa…

Felicitarea masoara 12,5×12,5 cm
ย Acum urmeaza cateva poze mai apropiate ๐Ÿ˜‰

ย Aceasta este poza cu interiorul felicitarii. Am pastrat cam aceleasi modele de hartie ca pe felicitare, dar in marimi mai mici.
ย Acestea sunt culorile reale ale felicitarii, fara sa modific nimic ๐Ÿ˜‰

5 thoughts on “Felicitare Shabby Chic

  1. Raluca, felicitari pentru creatiile tale!

    Ti-am admirat indelund felicitarile, dar aceasta, shabby chic, mi-a atras atentia in mod deosebit.

    Sper sa-mi reuseasca si mie cat mai curand una macar pe departe la fel de frumoasa ca asta.

    Like

Leave a Reply

