Cateva "bunatati" cumparate luna aceasta…

Si am facut cateva cumparaturi :D… Am descoperit un magazin online in UK: Craftie-Charlie plin cu “bunatati” care parca ma asteptau pe mine 🙂 … Pentru inceput am facut o comanda mai mica, cu lucrurile de care aveam mare nevoie.
Urmatoarele 4 seturi de stampile au fost 2 lire fiecare. Adevarule e ca sunt seturi micute, dar oricum, pretul mi se pare foarte ok.

                                 

Aceste 2 seturi mari au fost la 5 lire

De mult timp cautam un set de stampile cu urari si am fost tare fericita cand l-am gasit.

Sper ca v-au placut cumparaturile mele 😉 si sper sa mai impartasesc cu voi cat mai curand 😀 alte cumparaturi.
V-am pupat!
3 thoughts on “Cateva "bunatati" cumparate luna aceasta…

  1. Pffff…ce pofta de cumparaturi mi-ai facut !! noroc ca e gol cardul :)))) versamark-ul si staz-on-ul m-au facut sa “salivez” :))) pudra embossing e alba sau transparenta ? gata, imi fac lista si trec la economisit bani 😉

    Like

  2. Pudra e transparenta… Aveam alba si transparenta cu sclipici, dar nu aveam una transparenta simpla, asa ca am profitat de ocazie (si de banii care i-am primit cadou de la sotiorul meu)… Sper sa mai primesc asa cadou cat mai curand :)) …

    Like

Leave a Reply

